2013. május 21., kedd

1. rész

-Lányok ébresztő! Ma van az első napotok a suliba. Ne akarjatok már elkésni kérlek titeket.-ébresztett minket apu. Nyáron költöztünk ide Los Angeles-be a tesómmal és az apukámmal. Anyukám 2 éve elhagyott minket egy másik férfi miatt. Nagyon fájt a távozása de erősnek kellett lennünk. Azért költözünk ide, hogy új életet kezdjünk hárman. A testvéremet Alexandrának hivják engem pedig Lexinek.
-Lányok ha nem keltek fel hozom a vizes vödröt.-fenyegetőzött apa. Erre ki pattantunk mind a ketten az ágyból és rohantunk a fürdő szobába. Meg mostuk az arcunkat, kivasaltuk a hajunkat dobtunk fel egy kis sminket és vissza mentünk a szobába a szekrényünkhöz.

Lexi ruhája:


Lexa ruhája:
Lementünk a konyhába ahol már apu gyártotta a reggelinket. Gyorsan megreggeliztünk nyomtunk apunak az arcára egy-egy puszit és indultunk az új suliba. Nem kicsit izgultunk, hogy mi lesz. Vajon befogadnak majd az osztály társaink? Egész úton nem szóltunk egymáshoz mert mind a ketten ezen gondolkoztunk. Megérkeztünk. Mikor beléptünk a suli kapuján sokan meg figyeltek minket. Pár megjegyzést is kaptunk mit pl. "Friss hús" meg ilyeneket. Éreztem a fiúk tekintetét a fenekemen. Végre odaértünk az osztályteremhez. Megálltunk az osztály terem előtt mert meg akartuk várni a tanárt amikor oda jött hozzánk egy hosszú barna hajú barna szemű lány:
-Sziasztok Skyler Hill vagyok. Gondolom ti vagytok az új lányok.-mosolygott
-Szia. Igen mi vagyunk azok. Én Alexandra vagyok ő meg itt a húgom Lexi.-köszönt Ali. Rendes lánynak tűnt.
-Miért nem jöttök be a terembe?-kérdezte Skyler
-Meg akarjuk várni az ofőt. Beszélni szeretnénk vele a tankönyvekről.-szólaltam meg végre én is.
-Szerintem inkább gyertek be. Mrs. Clark nem szereti ha csengetés után kint vagyunk a terem előtt.-mondta és ekkor fellökött egy srác. Nem, hogy segített volna inkább csak kinevetett és a fejemhez vágta, hogy bénaság. Pont beolvasni készültem neki de Sky befogta a számat. 
-Most miért kellett befogni a számat? Pont beolvasni készültem neki.-csattantam fel.
-Nyugodj már meg! Ő Justin Bieber és a legjobb haverja Zayn Malik. Ők ketten a suli nagymenői. Minden lány őket akarja és meg is kapják őket...Egy éjszakára.-mondta-Nálam is bepróbálkoztak mert szerintük én olyan gyönyörű vagyok de elküldtem őket melegebb égtájra.-mesélte tovább. Mire befejezte a "történetét" becsengettek és jött a tanár.
-Hát ti mit kerestek kint?-kérdezte Mrs. Clark kedvesen.-Mennyetek be.-mondta és bementünk. Ezt nem értem. Skyler azt mondta, hogy szigorú. Na mindegy. Sky elment a helyére mi meg ott maradtunk az ajtóba és csak néztünk.
-Osztály! Az idén két új osztály társatok lesz! Ők itt Lexi és Alexandra White.-mutatott be minket az osztálytársainknak. Mindenki nagyon aranyosan köszönt kivéve azt a Bieber gyereket meg azt a Malikot. Ők oda basztak nekünk egy "Csá"-t és ennyivel el is intézték.-Kérlek lányok üljetek le Mr. Bieber és Mr. Malik mellé.-mondta a tanár. Na hát ez szuper. Most ülhetek amellett a gyerek mellett aki fel lökött és kiröhögött.
-De tanárnő ne basszon már ki velünk.-pattant fel a helyéről Justin
-Nem érdekelnek a kifogásai Mr. Bieber és meg ne halljam még egyszer, hogy így beszél egy tanárral.-kiabálta Mrs. Clark.-Lányok kérlek üljetek le a fiúk mellé.-utasított minket és le is ültem VOLNA, ha az a mocsok Bieber gyerek ki nem húzza alólam a széket. Na itt eltört a mécses és neki rontottam. 
-Te mit képzelsz magadról?-pofoztam fel.-Azt hiszed mert új vagyok még mindent megtehetsz?
-Mi folyik itt?-jött oda elég mérgesen Mrs. Clark
-Ez a kis seggfej kihúzta alólam a széket!-mutattam rá
-Ez a kis ribanc felpofozott.-fogta az arcát Justin és rám mutatott
-Meg ne halljam még egyszer, hogy ilyen rondán beszélnek. Mr. Bieber 1 hét elzárást kap.-adta ki a büntetést az osztály főnök.
-És vele mi lesz?-mutatott rám Justin
-Tudtommal nem ő húzta ki saját maga alól a széket-tette karba a kezét Mrs. Clark. Bieber pont szóra nyitotta a száját de a tanárnő meg akadályozta.-Nem érdekelnek a kifogásai Mr. Bieber ma tanítás után itt marad és pont.-mondta. Ezután a kis incidens után folytatódott a tanítás.


***Otthon***


Hát jó ki s nap volt azt leszámítva, hogy az a kis paraszt fellökött és kihúzta alólam a széket. Egész szünetbe Skylerrel beszélgettünk, még a suliba is körbe vezetett. Kiderült, hogy nem is lakik olyan messze tőlünk. Megbeszéltük, hogy valamelyik nap átjön hozzánk és csapunk egy csajos estét. 
Ebéd után Lexával felmentünk a szobánkba és megtanultunk aztán leültünk filmet nézni. Este elmentünk fürödni (külön-külön :DD) aztán lefeküdtünk aludni.....

2 megjegyzés: