2013. május 29., szerda

2. rész

  Reggel kivételesen az órára ébredtünk. Kikászálódtunk az ágyból és egyenesen a fürdőbe mentünk. Megmostuk a fogunkat megcsináltuk a hajunkat (sajátunkat) vissza mentünk a szobánkba egyenesen a szekrényünkhöz és kiválasztottuk a ruhánkat. Mikor készen lettünk lementünk reggelizni aztán indultunk a suliba. Útközben találkoztunk Skylerrel.
-Sziasztok lányok!-köszönt Sky és megöleltük egymást.
-Szia.-köszöntünk vissza neki. Suliba menet betévedtünk egy Starbucks-ba és vettünk 3 kávét. Úgy gondoltuk, hogy sikeresen be fogunk érni de nem. Sikeresen elkéstünk.
-Elnézést a késésért.-rontottunk be az osztályba ahol már javába folyt a tanítás.-Meg tudjuk magyarázni.-kezdtem bele a kamu történetembe.
-Hallgatom.-tette karba a kezét a tanár.
Hát az úgy történt, hogy szépen békésen jöttünk a suliba a tesómmal amikor találkoztunk Skyler-re. Hárman folytattuk az utat amikor egy grizzli medve megtámadott minket és megerőszakolta Alexandrát és Skylert. Sajnos nem tudtam megmenteni őket az erőszaktól igy végig kellett néznem, hogy, hogyan csinálja fel a két lányt. Hát körübelül ez történt tanárnő. A terembe szinte már mindenki a földön feküdt a röhögéstől. A régi sulinkba amikor elkéstünk mindig ezt a mesét adtam be és mindig kaptam egy hét büntetést.
-Ennyire hülyének néz engem Mrs. White?-lett dühös Mrs. Clark
-Kikérem magamnak tanárnő! Én nem szoktam senkit se hülyének nézni csak idiótának.-tettem karba a kezem. Hát igen az első nap adom a jó kislányt de a következő nap már előbúj belőlem a kisördög.
-Mit képzel magáról?! Ki maga?!-lett rákvörös a feje a tanárnak. Az osztályba már mindenki a földön fetrengett a röhögéstől. Még Ali és Sky is. Nagyon kellett türtőztetnem magam, hogy tényleg ne röhögjem el magam. 
-Őőő..fhúú ez fogós kérdés..-tettem a hülyét.-Ja meg van. Egy ember.-vágtam elégedett arcot amire a a tánár feje már olyan vörös volt mint a paradicsom.
-Elég legyen!-kiáltotta el magát Mrs. Clark.-1 hónap büntetést kap.-mondta és én már a végén nem birtam magamba tartani a röhögést és elröhögtem magam.-Takarodjanak a helyükre. MOST!-kiabálta. A lányok kicsit bűnbánóan leültek a helyükre miközben én elégedett vigyorral az arcomon leültem Justin mellé aki egy cetlit rakott az asztalomra. Ez állt benne: "Wáóó..nem hittem, hogy ilyen is tudsz lenni..Csók:Justin xx"
Mellettem ülő srácra néztem aki csak vigyorgott. Kitéptem a füzetemből egy lapot és azon kezdtünk el beszélgetni.
Lexi:Hidd el még sok dolgot nem tudsz rólam :)
Justin:Majd idővel mindent megtudok rólad ;)
Lexi:Am még mindig fáj a fenekem a tegnapi kis akciód után..
Justin:Bocs de ezt nem hagyhadtam ki :) :P
És itt befejeződött a beszélgetés mert Mrs. Clark elvette a lapot.
-Mr. Bieber-nek is 1 hónap büntetés.-mondta és folytatta az órát..... 

4 megjegyzés: