2013. május 29., szerda

3. rész

***Zayn szemszöge***


Mikor belépett a 3 lány a terembe Lexi valami grizzli medvés sztorit adtak be Mrs. Clark-nak ami nagyon vicces volt és még ami azután jött. Fenomenálos volt a műsor de engem jobban foglalkoztatott Alexandra. Igen, tetszik nekem Alexandra White. De ezt nem akarom, hogy megtudja. Nem akarom, hogy ezzel cikizzen az egész iskola. Elég nekem, hogy Justin basztat ezzel (bocsiacsúnyakifejezésért). Habár én is csesztethetném azzal, hogy neki meg Lexi jön be. Na mindegy. 
-Osztály! A mai naptól kezdve csoportokba fognak dolgozni teljesen az év végéig!-mondta Mrs. Clark-Én fogom kiválasztani, hogy kikkel fogtok együtt dolgozni. Justin, Zayn, Alexandra, Lexi ti együtt lesztek.-ezaz, be tudok vágódni Ali-nél. Ránéztem Jus-ra aki egy elégedett vigyort eresztett felém. A tanár szépen felsorolta, hogy ki kivel fog együtt dolgozni. Össze toltuk a padokat, hogy össze tudjunk ülni. Levágódtam Lexa mellé aki elég nagyot nézett. Gondolom azt hitte, hogy majd a tesója fog mellé ülni. De sajnos ezt be bukta.
-Na kinél fogjuk tölteni a napjainkat?-tette fel a kérdést Lexa.
-Mennyünk hozzátok Justin. Nektek úgy is hatalmas házatok van.-mondtam
-Nekem tök nyolc de arra ne számítsatok, hogy csinálni is fogok valamit.-dőlt hátra a székén és karba tette a kezét.
-Az én segítségemre se számítsatok csajok.-mondtam én is.
-Na neeem! Arra ne is számítsatok, hogy ránk tukmáljátok a melót.-háborodott fel Lexi
-Mindenki ki fogja venni a saját részét a melóba és kész.-mondta Ali
-Nekem sokkal jobb ötletem van mint a tanulás.-karolta át Justin Lexit és vigyorgott de Lexi pofán csapta de most nem olyan erősen mint tegnap. Az nagyon nagy volt. 
-Már megint mi a vita tárgya, hogy pofozkodnak?-jött oda elég mérgesen Mrs. Clark.
-Semmi tancsikám csak Justin perverzkedik.-kacsintott rá a tanárra Lexi. 
-Velem normálisan beszéljen Mrs. White vagy mehet az igazgatóhoz Mr. Bieberrel együtt.-mondta és elment a tanári asztalhoz és keresgélni kezdett.
-Lexi, most már túl messzire mész! Emlékszel mi volt a régi sulinkba?! Addig szórakoztál a tanárokkal amíg ki nem csaptak. Menny oda és kérj bocsánatot és változtass a modorodon vagy felejtsd el, hogy a jövőbe melletted leszek minden hülyeségedbe és felejtsd el, hogy valaha is a testvéred voltam.-mondta Ali és kiment a teremből azzal az ürüggyel, hogy nem érzi jól magát. Mindketten Lexire kaptuk a tekintetünket és vártuk a magyarázatát.
-Nincs kedved valamit elmondani nekünk?-tette fel a kérdést Justin
-Jól van! Anyukám lassan 3 éve, hogy elhagyta apukámat és ez nagyon felzaklatott mindkettőnket de talán engem még jobban. Amikor el kezdődött a suli adtam a jó kislányt de utána már nem tanultam kekeckedtem a tanárokkal. Az egyik tanárt annyira kikészítettem, hogy elmegyógyintézetbe kellett szállítani. Alig kezdődött el a suli de már ki is csaptak és már nem vettek fel sehova ezért el kellett költöznünk. Egyrészt ezért másrészt meg azért, hogy új életet kezdjünk. Hát körülbelül ennyi lenne.-csordult ki a szeméből egy könnycsepp. Nagyon megsajnáltam mindkettőjüket. De most valahogy jobban megsajnáltam Lexit. Oda mentem hozzá és Justinnal megöleltük. Nem szoktunk ilyenek lenni de most ez más tészta.
-Nyugodj meg! Minden rendbe lesz.-nyugtattuk Jussal.
-Én azt hiszem megyek és helyrehozom amit elcsináltam.-mondta Lexi és odament a tanárhoz. Elkezdtek beszélni. Pont befejezték a beszélgetést mire kicsengettek. Mindenki kiviharzott kivéve minket hármónkat. Nekünk büntin kellett maradnunk. Igen, nekem is mivel tegnap suli után verekedtem. 1 hónap elzárást kaptam. Lexi vissza jött és leült vissza Justin mellé.
-Na mi volt?-kérdeztem
-Elmondtam neki azt amit nektek és azt mondta, hogy semmi baj de többet ne legyen ilyen mert akkor innen is repülök.-mondta mire valaki be lépett az ajtón....

8 megjegyzés: